26 februarie 2012

Poze Atelier de Martisoare 2012

Saptamana trecuta a fost una din aia...in care iti vine sa te ascunzi in dulap si sa stai acolo pana trec toate: termene limita, acte, contracte, furnizori neseriosi, internet suspendat, cantar de bucatarie defect, becuri arse, vanzatori nesimtiti, strazi murdare, nopti albe, petreceri pana in zori.... Dupa o astfel de saptamana, aveam emotii ca sambata, din cauza oboselii, nu voi face fata Atelierului de Martisoare... Mi-am facut geanta cu pachetelele pregatite pentru fiecare participant, am respirat adanc si mi-am spus "azi facem martisoare frumoase..si le vom face cu rabdare si bucurie! Doamne Ajuta!" 


Nu va pot spune cat de frumoasa a fost sambata asta si Atelierul in sine! Mi-a trecut toata supararea si oboseala, iar in locul lor am simtit bucurie si bine :) Am intrat in cafeaneaua Zai Apres Cafe si....era plin de lalele rosii, iar soarele intra luminos pe geam.... Am primit un dejun bun si o cafea si mai buna, iar apoi au inceput sa soseasca participantii. Ne-am apucat de martisorit si imi venea sa le pup pe fete vazand cu cata migala, rabdare si drag mestereau martisoarele pas cu pas. Am lucrat cu 3 tipuri de tehnici/materiale: modelaj de pasta polimerica, quilling (hartie rulata) si sarma cu margele. Rezultatul : spectaculos! S-au umplut mesele de flori si figurine care mai de care mai haioase - la finalul atelierului concluzia a fost: la cate martisoare s-au facut, ne putem lua o taraba la targul de martisor din p-ta Operei  :)))

Pt mine primavara a venit! Va multumesc ca ati ales sa veniti si ati creat o zi frumoasa ce mi-a lasat o stare de bine autentica :)

P.S. ca si cand bucuria n-ar fi fost suficienta...pe usa a intrat si Luci (cel dansator :p ) cu un zambet larg + un martisor + o imbratisare pentru mine. Nu l-am mai vazut/auzit de vreo 3luni..si uite cum s-a gandit el sa se trezeasca sambata de dimineata si sa-mi faca o surpriza... ce dlaguuutz! :)

Ramaneti pe aproape- urmeaza un alt Atelier d.e.l.i.c.i.o.s.!

Subscrie blogului pentru a primi articolele direct in casuta de e-mail!

Un comentariu:

  1. Foarte frumos atelierul...m-am distrat!
    Si pozele sut foarte reusite! au surprins cu siguranta atmosfera...:)

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...