29 iunie 2011

Fimo: Cel mai bun pret [5.9lei]

La fiecare Atelier sunt intrebata de unde se pot cumpara diversele materiale cu care ne "jucam". Fiind in pregatiri pentru Atelierul de Modelat Pasta Polimerica (ce va avea loc sambata, 2iulie 2011), am cautat furnizorul de FIMO cel mai avantajos - si l-am gasit la www.samargelim.ro :)

Am sarit in sus cand am vazut Fimo Clasic, Effect sau Soft la 5.9 lei pachetul de 56gr (in conditiile in care se gaseste online de la 6lei in sus, iar in Timisoara Fimo costa 9lei!!!!)


Fimo Effect Glitter Weiss (nr.052)
M-am uitat si ras-uitat pe samargelim.ro (btw siteul imi place: e aerisit si usor de utilizat), mi-am luat inima in dinti si am facut comanda - intotdeauna la prima comanda on-line pe un site am emotii: daca nu ajunge, daca nu imi trimite tot, daca..daca...  Nah...daca aveam vre-un dubiu... acesta mi-a fost risipit de un domn de acolo (cu care am vorbit la telefon si mi-a dat un feeling bun) si de faptul ca marti la ora 15 mi-a fost confirmata comanda si miercuri (a doua zi) la 9.30 dimineata mi-a ajuns pachetul (Bucuresti-Timisoara!) 

Asa arata o sesiune de polymer shopping :))

Pana acum am lucrat mult cu Cernit (62gr.) pt ca din Timisoara  il cumpar cu 6,5Lei si e considerabil mai ieftin decat Fimo - care e listat la 9lei :(, insa in varianta de comanda on-line, tinand cont si de volumul mare de produs pe care il cumpar e CLAR ca Fimo intra in viata mea :)) Ca textura Cernit si Fimo se aseamana foarte mult, diferenta intre cele doua marci e data de culori, nuante si sclipiciurile cu granulatie mai mare sau mai mica din ele. 

Sunt moarta dupa Fimo Effect Glitter Weiss (nr.052) - are un sclipici cu granulatie mai mare ce se vede foarte frumos! Abia astept sa-l modelez :)

Spor la FIMOlit si ne vedem la Atelier!

P.S. mi-am comandat si Fimo Lichid - ce face transfer de imagine si alte minuni...ma documentez, meshteresc si revin curand cu imagini :)
Fimo Lichid - pret: 22,5 Lei

16 comentarii:

  1. Am gasit intamplator blogul si am vrut sa-ti spun ca e foarte dragut si are multe sfaturi utile. Fimo am gasit la 5.89 la www.margelesibijuterii.ro mi-a placut ca ei au si diverse forme, pudre, foite etc pentru Fimo. Te mai vizitez si tinem legatura :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. elloooo... am inceput si eu sa ma joc.. dar cu cernit momentan... cum iiiil inmoooooooooooooooi? ca imi plang buricele degetelor..:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bravo, bravo, bravo! :)
      Cernit se inmoaie intre palme nu cu buricele degetelor

      Ștergere
  3. Multumesc pentru pont! Chiar nu stiam ca pot gasi fimo mai ieftin de 6.5 lei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Imi poti spune si mie te rog de unde cumperi fimo din Timisoara? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, despre magazine de hobby gasesti info aici:
      http://cameliaminisan.blogspot.ro/2011/07/e-magazine-de-hobby.html

      Ștergere
  5. Buna Camelia! Scuze ca te tot intreb, dar am vazut ca ai scris in pagina in care vorbeai despre cuptoare electrice ca preturile variaza si incep de la 80 ron ... Vream sa stiu daca iti mai aduci cumva aminte pe ce site ai gasit unul asa de ieftin? Eu caut de dimineata dar nu gasesc niciunde, toate sunt scumpe ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la 80-100lei am vazut in Kaufland si Auchan pe raionul cu aparatura de bucatarie

      Ștergere
  6. Eu as vrea sa te intreb ce inseamna de fapt acest fimo. Am gasit pe un alt blog cuvantul si cautarea de pe google m-a trimis la tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raspuns la "ce e fimo" am dat aici: http://cameliaminisan.blogspot.ro/2011/01/despre-pasta-polimerica.html

      FIMO este denumirea marcii de pasta polimerica/lut polimeric si e prescurtare de la Fifi's Modeling Compound - era o plastelina cu care se juca Fifi - fata celor ce detineau fabrica.

      Informatii utile in lb engleza gasesti aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Polymer_clay

      Ștergere
  7. Buna! Te rog m-ai putea ajuta cu cateva sfaturi? As vrea sa incep sa modelez fimo si am niste intrebari:
    - ce unelte as avea nevoie?
    - ce fimo sa aleg? classic sau soft?(pentru bijuterii)
    - cam cate pachetele mi-ar trebui per culoare sa pot face niste tuburi( nu stiu cum sa le zic, in engleza "cane")si niste margele( orientativ daca mi-ai putea spune)
    - as putea sa te contactez pe mail?
    As vrea sa am un punct de plecare, ceva cu ce sa incep! Multumesc! Claudia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unelte: roller acrilic, cutter (gasesti la Fimo in set de 3)
      Fimo: soft
      Un pachet/culoare iti este suficient

      In gama Fimo am vazut seturi pt bijuterii - gasesti in ele atat accesorii metalice (ex. inel, cadru bratara)cat si Fimo in mai multe culori + explicatii pas cu pas.

      Spor si multa inspiratie!

      Ștergere
    2. Multumesc mult pentru raspunsuri!

      Ștergere
  8. Buna! intre timp sa mai scumpit FIMO, ma uitam zilele astea si cel mai ieftin am gasit pe www.decocraft.ro la 7 ron fata de 7.5 ron la samargelim.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. Am o intrebare... Cand atasam FIMO de cadrul de inel..il lipim cu ceva sau se lipeste la coacere???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde mult de cum arata cadrul de inel si ce fel de model realizezi din polimer.

      Ștergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...