01 august 2011

Vacanta

Va spuneam acum cateva zile ca plec in vacanta si intentionam sa scriu impresii abia cand ma intorc. La cum se desfasoara lucrurile, nu mi-ar ajunge 2m de scroll-down sa enumar tot ce am vazut pe aici.

Turistic, Italia e foarte ofertanta. Daca o compar cu Grecia, Italia imi place mai mult. Pana acum sunt 3lucruri care mi-au placut in mod deosebit:
  1. in 20 de minute poti fi in varful muntelui si tot in 20 de minute poti fi lungit pe plaja!
  2. am mancat numai bunatati (ori am avut noroc sa mananc unde trebuie...ori imi place mie bucataria lor - sau ambele)
  3. au programe turistice foarte interesante: trasee pe bicicleta, trasee pe cal, trasee pe jos, tot felul de evenimente, discoteci in aer liber etc.




Ce nu imi place aici este apa - imi usuca pielea...toata ziua trebuie sa stau in tubul cu crema hidratanta....mi-au iesit si bube...
Cu lectii de echitatie, urcat pe munte [www.gransassolagapark.it] si stat pe plaja la mare.... mi-am umplut timpul full-time :) Bonus, am primit si o febra musculara! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...