22 octombrie 2018

Maimuta albastra crosetata

Anul acesta am avut ocazia sa ma bucur de plajele marii Caraibelor in Mexic si am descoperit in Cancun un magazin dedicat crosetatului. 

M-am luptat cu mine cat am putut de mult sa ma abtin de la cumparaturi... insa aproape 2 ore mai tarziu am cedat si mi-am cumparat o plasa de ate (ce mi-au umplut jumatate de valiza) - muhahah.

Intoarsa in Romania am suferit din cauza diferentei de fus orar si timp de o saptamana ma prindea 5 dimineata treaza si "fresh" asa ca am profitat de insomniile astea si am inceput sa crosetez lana adusa din capatul lumii. 

Una din jucariile facute este aceasta maimuta albastra, extrem de moale si placuta la atingere. 

Maimutoiul crosetat are 47 cm lungime si mi-am petrecut aproximativ 10 ore sa il realizez. Copilasul ce il va primi va avea un prieten de joaca si somn tare simpatic. Daca va doriti o astfel de jucarie, ma gasiti aici (click).


Impartasesc cu voi si o poza in care (inca) ma luptam cu mine sa rezist tentatiei din magazinul acela ce parea raiul pasionatilor de crosetat/tricotat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...