25 martie 2012

Tutorial Bentita Pretzel Knot

De o saptamana am breton - unul cel putin la fel de incapatanat ca mine :) Cand nu imi intra in ochi, sta in ce directie vrea el si se scuza ca "...am vartej" Solutia: agrafa, cordeluta sau bentita. 


 Cum nu am gasit prin casa solutiile... m-am gandit sa-mi fac o bentita din noduri tip "pretzel knot". Sunt incantata de ceea ce a iesit si mi-a placut la nebunie sa o meshteresc. Mi-am amintit de  scoala generala cand faceam bratarile prieteniei din noduri :)))) stateam zile intregi la o bratara de aia ! Oare mai stiu sa alternez culorile in romburi, "V"-uri, linii oblice etc. ?!.... Tin minte ca marea mea "provocare" era un covoras (pe care nu l-am inceput niciodata!). Am aflat eu ca la covoarele persane se foloseau nodurile si meshterii lasau ultimul nod nefacut pt ca presul sa nu fie perfect...


Tehnica pretzel knot pare complicata pana o deprinzi, insa se lucreaza surprinzator de repede! Daca la o bratara cu noduri in romb, lucram o zi intreaga la o bentita de par am lucrat maxim 1ora. In plus, varianta aceasta de bentita este versatila: poate fi purtata clasic (ca o cordeluta) sau poate fi purtata pe frunte (in stil hippie / gipsy / boho chic sau cum vreti sa ii spuneti).

Cred ca am sa mai experimentez pe marginea acestui subiect! Imi place tare mult felul in care poarta Taylor Swift bentitele (coltul din stanga jos) - ii da un aer feminin si romantic.

Am gasit un tutorial bun pe Youtube pt acest tip de nod - este prezentat suficient de lent, ca sa puteti lucra concomitent:


2 comentarii:

  1. suuuper tare! abia astept sa tevad la urmatorul atelir...:) Apropos, cand va fi rumatorul atelier?

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...