19 octombrie 2011

Fimo: Albinute Festive

Despre decor festiv pe tema albinutelor v-am povestit, la fel si despre albinute din pasta polimerica

Albinuta in aranjamentul floral
Ma bucur ca v-au inspirat aceste articole si ca mi-ati scris :) Am creat impreuna mici detalii ce au fost cel putin surprinzatoare pentru invitatii la nunta/botez :)


Albinutele arata senzational in aranjamentele florale! 


Fie ca sunt lipite pe frunze si/sau flori, fie ca le gandim in zbor [puse pe o sarmulita] sunt detalii ce merg de minune cu borcanele de miere marturii!


 Am mesterit sute de albinute si as mai face inca de 3 ori pe atat, pt ca sunt asa de dragute :) 

Albinute pregatite de livrare pt un botez
 Imi si imaginez nunta/botezul unei familii de apicultori cu albinutele in cocarde [chestiile alea ce si le pun nuntasii in piept], in aranjamente floarale, pe tort [dar aici albinutele sunt comestibile, din fondant] etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...