04 octombrie 2010

Decor Halloween: liliac

In decorul petrecerii de Halloween nu pot lipsi liliecii - nu au cum! Sunt foarte simplu de confectionat, iar costurile sunt mici, mici, mici si distractia maxima.

Aveti nevoie de:
- sablon liliac (il gasiti la sfarsitul articolului)
- carton negru (gasiti la papetarie, eu mi-am luat din Euro)
- foarfeca, ata, lipici, clame (de rufe), ace de siguranta, banda dublu adeziva - pt fixat liliecii
- tortul..ei bine, retzeta pt el, cel mai probabil e la Ama


Decupati in carton negru forma de liliac si lipiti pe o clama de rufe. Sunt si clame decorative (colorate) de cumparat, insa daca nu gasiti, pictati/vopsiti cu marker sau vopsea neagra o clama de rufe.

Prindeti liliecii de perdea, cabluri, flori etc.






Decupati lilieci din carton, lipiti o bucatica de banda dublu-adeziva si aplicati pe pereti, usa, etc. Ca sa creati un efect de departare-apropiere a stolului de lilieci, va recomand sa va jucati cu dimensiunea liliecilor: cei aflati departe vor fi mai mici, cei aproape, mai mari. Simplu!



Tipariti imaginea, decupati liliacul si folositi-l drept sablon pentru a decupa cartonul negru.

Spor la lucru si muuuuulta voie buna!

2 comentarii:

  1. O, da, sarbatoarea mea preferata se apropie:D Am inceput deja sa caut vechile obiecte decorative de Halloween, dar in fiecare an trebuie adaugate tot mai multe. :D Asa e traditia la noi, la tineret:))
    Asa ca anul asta o sa umplu casa de lilieci si o sa te invit pe blogul meu sa-ti arat poze:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa vad! Sper sa te inspire liliecii mei "home/hand made":)))

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...