08 septembrie 2010

Nunta la Hotel Senator

Sambata aceasta (4sept 2010) am fost la nunta unei prietene la Hotel Senator.
Nunta Senator-Expovest 2010

M-am simtit bine, a fost o petrecere frumoasa, iar prin "ochiul critic" pot spune ca mi-a placut atat sala cat si modul in care a fost organizata ea:
  • la 300 pers. a fost suficient spatiu, nu m-am simtit inghesuita nici la masa, nici pe ringul de dans.
  • meniul a fost bine gatit, iar portiile nici prea mari, nici prea mici.
  • ospatarul [Cosmin] ce a deservit masa la care am stat a fost extrem de atent cu debarasatul farfuriilor, cu scrumierele, cu bautura. Foarte important - nu am vazut nici un ospatar beat! (desi pare ciudat, am asistat la nunti, la care ospatarii s-au imbatat atat de tare, incat nu mai erau in stare sa tina farfuriile in mana...)
  • am apreciat faptul ca a fost o femeie la curatenie ce s-a ingrijit de igiena toaletelor toata seara
  • mi-au placut mesele rotunde mari (de 1,6m diametru), a fost loc pe masa
  • tacamurile s-au schimbat la fiecare fel servit. Frumos, elegant!
  • decorul a fost facut atent, husele curate si bine calcate

Ce putea fi facut mai bine:
  • muzica a fost prea tare, nu ma auzeam cu cei de la masa.. :( (tine de DJ)
  • a fost un pic prea cald, recomand vara sa solicitati instalatia de climatizare (tine de locatie)
  • mi-ar fi placut ca fotograful sa aiba initiativa de a face poze la mese (cu invitatii). a trebuit sa insistam sa vina...si nu mi se pare in regula. (tine de fotograf)
  • fotograful a fost si cameraman - din punctul meu de vedere nu e cea mai buna combinatie; desi , ca si cost, se fac unele economii, se pot pierde momente frumoase din petrecere.(tine de alegerea mirilor)
Cu siguranta sala Expovest are mult potential, iar spatiul ei se poate configura pt nevoi diferite.

Date de contact:
Adresa: Calea Lugojului 7, Timisoara
Tel: 0256-225 463
E-mail: office@hotelclubsenator.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...