08 ianuarie 2016

Broscuta Gugulici

Majoritatea pozelor mele din copilarie ma ilustreaza cu muci si lacrimi de crocodil. In anii '80 nu era comun sa ai aparat de fotografiat, de aceea cand familia dorea poze chema un nene fotograf de care imi era o frica teribila. Era ursuz si facea ceva cu cutiuta lui neagra ce eu nu intelegeam exact. Si uite asa ma podidea plansul in primele cinci minute de sesiune foto (oricat ma ruga mama sa nu plang si ma asigura ca nu se intampla nimic rau).


In aceasta ordine de idei, cand am descoperit accesoriile prietenoase pentru obiectivul aparatului de fotografiat mi s-a parut o idee geniala si a trebuit sa fac si eu una. Asa a aparut Broscuta Gugulici - un accesoriu crosetat, ce face aparatul sa para o jucarie. Atrage atentia copiilor si, sper eu, sa le fure si cateva zambete dulci. 

♥ Camelia  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...