01 octombrie 2013

Tutorial: Pictura cu frunze

Azi, trecand prin parc, am adunat cateva frunze ruginite si vreau sa va arat cum am pictat cu ele - poate va inspira ;)

click pt a vizualiza mai mare

Aveti nevoie de:
  • suport de decorat: eu am folosit un suport pentru creioane din lemn
  • vopsea acrilica: galben, verde, rosu, albastru
  • frunze de tot felul
  • pensula lata
  • servetele, farfurie de plastic, uscator (feon)

click pt a vizualiza mai mare
1. Am vopsit cutia de lemn intr-o culoare de fundal deschisa. Am folosit alb, insa la urmatoarea cutie voi opta pentru nuante de crem. Pentru a usca mai repede stratul acesta de baza, am folosit feonul.

2. Pe o farfurioara de unica folosinta am pus vopsea acrilica in mai multe culori, din cele pe care le aveam acasa. Mi-as fi dorit sa am culori irizate - bronz, auriu - cred ca reuseam sa fac niste efecte deosebite (nu-i nimic, am motiv sa reiau proiectul! )

3. Am experimentat 2metode prin care sa aplic vopseaua pe frunze: cu buretel si cu pensula. Ambele au dat rezultat, insa mie mi-a placut mai mult pensula pentru ca am control asupra cantitatii de vopsea pe care o aplic pe frunza, iar asta influenteaza amprenta pe care o lasa frunza.

4-5-6. Am vopsit frunzele pe masura ce stampilam cu ele pe cutia mea de creioane. Atentie: vopseaua se aplica pe partea cu nervurile iesite in relief ale frunzei.

7. Am aplicat frunza cu partea vopsita pe cutie si am apasat cu degetele pe suprafata acesteia. Obs: Aveti grija sa nu miscati frunza in timp ce apasati pe ea. 

8. Am repetat pasii nr. 4-5-6-7 cu diverse tipuri de frunze si am alternat culorile. Pentru a manevra mai usor cutia, mai ales dupa ce am vopsit deja o parte din ea, am uscat vopseaua aplicata, cu uscatorul.

click pentru a vizualiza mai mare
 9. Am stampilat cutia de creioane cu frunze pana cand am considerat ca am ajuns la varianta finala.

Gata! Cine'a spus ca toamna este gri?! ;)

2 comentarii:

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...