26 septembrie 2013

Poze Atelier Decoupage pe suport de creioane

Sambata trecuta la atelier am avut un grup de lucru asa cum si-ar dori oricine: relaxat, pozitiv, atent si harnic. Printre toti oamenii mari, o gasca de pitici a fost curioasa de tehnica asta plina de tot felul de lipiciuri si servetele. Tare mi-as fi dorit poze cu sunet ca sa puteti vedea si voi cat s-au mai distrat si chicotit si strofocat sa faca cele mai frumoase suporturi de creioane

Despre decoratiunile realizate prin tehnica decoupage, folosind servetel, am mai povestit cu ocazia unui alt atelier. Daca sunteti curiosi sa aflati cateva informatii de baza -despre pensule, adezivi si metoda de lucru - va invit sa cititi articolul dedicat (click aici) .

De data aceasta pozele sunt putine si nu am apucat sa surprind fiecare lucrare in parte, dar asta e un motiv bun sa reiau atelierul pentru ca, simt eu, microbul decoupage'ului a contaminat grupul de lucru ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...