26 septembrie 2013

Invitatie la Atelier Tehnica Servetelului

Sambata dimineata sa nu va faceti planuri pentru ca avem atelier! Mi-a placut atat de mult ce s-a intamplat in sesiunea de saptamana trecuta (click aici pentru detalii) incat e musai, dar musai sa reluam !

Tehnica este simpla si este uimitor cum un obiect prinde culoare si viata atat de usor. Pe Tudor, prichidelul de 3ani, mi-a venit sa-l pup tot de drag cand am vazut cum a stat el aproape 1ora si si-a mesterit cutia de creioane. Adorabil! (avea si limbuta scoasa afara - pentru plus de maiestrie )

Asadar, fie ca sunteti oameni mari si vreti sa deprindeti tainele acestei tehnici de decorat, fie ca vreti sa petreceti un timp creativ alaturi de copiii vostri, va astept cu mare drag pe toti. Aveti libertatea sa lucrati in timpul vostru si va promit ca am sa va ghidez pas cu pas, astfel incat rezultatele vor fi surprinzatoare si plecati acasa cu un suport de creioane cu semnatura d'autor ;)

Pentru ca pe 2 octombrie este ziua galbena - Ziua internationala a copiilor ce au invins cancerul - taxa de participare la atelier o voi dona Clubului Temerarilor din cadrul Asociatiei Little People Romania. Sunt niste omuleti minunati ce au un loc special in inima mea.

Notati: sambata, 28 sept., ora 11:00 a.m. in Bega Shopping Center Timisoara -la etajul 3. Aduceti cu voi inspiratie si voie buna, de materialele necesare atelierului am sa ma ocup eu.

Informatii suplimentare:
Tema: Atelier Tehnica Servetelului - decoratiuni pe cutii
Data: 28 sept. 2013, intre orele 11:00 - 13:00
Locatia: Bega Shopping Center Timisoara, etaj 3 [langa zona de food-court]
Cost: 30lei/pers. Se achita la sosire si acopera toate materialele necesare. Gratuit pentru copii, insotiti de un adult platitor.
Inscrieri: party@a-tent.ro sau 0723 049 584 - Camelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...