24 aprilie 2013

Poze Atelier de Micromacrame in Incubator

Sambata am scos chinezul batran din grupul participant la Atelierul de MicroMacrame , pe care l-am sustinul la invitatia celor de la Incubator107 Timisoara.

S-a snuruit mult si m-am bucurat sa descopar maini neantrenate, dar foarte dibace!

Va las in compania galeriei foto sa vedeti ce s-a intamplat:



P.s. in urma acestei intalniri am avut o revelatie personala: uneori (in zilele cu capricii capilare) arat precum Cousin It Addams - daca ne vedeti din spate, mai mult ca sigur ca nu ne deosebiti :))) Imi promit solemn sa ma tund urgent!

Trimit cate o imbratisare cu un mare "multumesc" catre Ioana si Dumi - sunteti niste omuleti minunati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...