23 decembrie 2012

Cercei din Snur

....nu mai pot si nu mai pot! de aproape 1luna astept o carte despre tehnici micromacrame... pe care mi-am comandat-o din UK... iar livrarea dureaza o vesnicie... Tot aranjez  si pregatesc snururi si margele in asteptarea ei :)) si ma incumet sa mai innadesc ceva in tehnici deja cunoscute - ca de exemplu:

Cerceii imi seamana cu o salata tabouleh... cu patrunjel si samburi de rodie :))). Of... inger al cartilor... te rog adu-mi cartea...nu vezi ca o iau razna?!...  Promit sa-mi fac ordine printre margele, sa sterg praful in fiecare zi si sa dau cu aspiratorul si cu mopul dupa fiecare meshtereala!!!

2 comentarii:

  1. Superbi!Sarbatori fericite si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Am ramas uimita.... vreau sa stiu si eu despre ce carte este vorba.... Sunt absoluti superbi cerceii, sa nu mai zic despre bratara... Vreau si eu! Merci.

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...