12 noiembrie 2012

Brosa Bufnita

Mi se intampla de multe ori sa-mi trezeasca interes ceva (o reteta, o tehnica, un ceva) si sa studiez si variez acel ceva in mod obsesiv cam o saptamana... Tin minte ca in episodul "briose" am facut zilnic briose de toate felurile (cu ciocolata, cu fructe, cu legume, cu carne..) de nu aveam unde sa le mai asez prin bucatarie...

Brosa Bufnita
Se pare ca saptamana aceasta snururile vor alcatui urmatorul meu episod obsesiv. Va povesteam zilele trecute despre bufnite innodate si cerceii facuti... de'aici a inceput nebunia.... noduri diferite, snururi diferite..

Cercei Bufnita - Breloc Bufnita
Va las acum...fug sa fac curat...ca mi-e plin pe'aici de snururi si capete de atza :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...