11 decembrie 2011

Experienta Oradea

De cel putin 1an imi doresc sa duc Atelierele Culinare si la Oradea si iata ca sambata aceasta dorinta mi s-a indeplinit si ii multumesc Claudiei Prodan pentru disponibilitatea de a calatori, implicare si plus-valoarea adusa in acest eveniment culinar!

Cami, Emilia, Sorin, Claudia
Pe langa Claudia (prietena mea din Timisoara, despre care v-am mai spus), am facut echipa cu Emilia, Sorin, Flavius si Zoli si uite asa ne-am strans cu mic cu mare si am facut turta dulce [la care cu greu i-am rezistat - toata lumea rontzaia orice bucatica de turta nesupravegheata :)))]


A fost o experienta frumoasa care, simt eu, ca a deschis un lung sir de intalniri culinare la Oradea!

Daca saptamana trecuta, dupa Atelierul de Turta Dulce din Timisoara, v-am prezentat reteta , dupa un studiu  teoretico-practic aprofundat al glazurii de zahar, am sa va povestesc in zilele urmatoare despre ea [mod de preparare si colorare, texturi, ustensile] - ramaneti prin preajma!

Multumiri partenerului nostru Boromir pentru ca a fost alaturi de noi si a contribuit substantial la  toata distractia asta dulce si colorata.

Partener media: FoodCrew.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...