02 noiembrie 2011

all wOrmed up

[nu e greseala de tipar...wOrmed up trebuie sa fie..pentru ca a fost plin de rame si viermisori gumosi la Halloween WormUP Party!]

Flacarica & Stralucirea
Anul acesta, impreuna cu Claudia [Flacarica] am urzit un chef ca pe vremuri! ...bine... nu am avut  scaunele puse in cerc si sandwich'uri cu branza rasa [ci canapele somptuoase, desert funerar, finger food si dovleac] dar ne-am distrat ca in anii in care nu aveam griji, termene si responsabilitati...si ce bine a mai fost! :)



Au fost alaturi de noi cativa oameni minunati (si cel putin la fel de petrecareti) fara de care nu stiu ce ne-am fi facut! Elena, Rares, Catalin, Marius, Robi  - o mare imbratisare pentru ei :)

Si pentru ca multi invitati s-au regasit intr-un astfel de context tematic si relaxat, instinctul imi spune ca aceasta petrecere este prima dintr-un sir lung! :)

Un comentariu:

  1. Bravo fetelor!!!!! Petrecerea a fost nemaipomenita, mai asteptam si altele.
    P.S. RIP-urile au fost de senzatie ;)

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...