15 august 2011

Tabara de Vara Temerarii 2011

De cateva zile sunt in pregatiri si "nerabdari" pentru Tabara de Vara Temerarii ed. a 4-a [ Little People ]

Tabara va reuni, la Poiana Zanelor, in Bistrita, 200 de adolescenti din Romania, care au finalizat tratamentul impotriva cancerului si am un feeling ca va fi o saptamana plina-plina de energie pozitiva si bucurie de viata.

Am patzit multe pana acum...insa ceea ce mi s-a intamplat in dimineata aceasta...e o "premiera" de care acum rad...dar mi-a venit sa imi dau cu valiza in cap! :))) Asadar, eram ferm convinsa ca biletul spre Poiana Zanelor e cu plecare luni dimineata la ora 6.50!!! Asa ca azi de dimineata [de la 5 dimineata!] ma trezesc, ma pregatesc si plec spre gara. In gara...nici un omuletz galben...nici o fatza cunoscuta....mah...ce naiba?!?!....ceva nu e in regula.....unde sunt Temerarii?!! unde sunt Voluntarii???...unde e Ami?...Amiii!!!! Dau o tura de peron....nimic.. Oare mi-a ramas ceasul setat pe ora Italiei ? [ca m-am intors din vacanta acum cateva zile..poate mi-a ramas..] Incep sa ma agit... o sun pe Ami [coordonatoarea plecarii]. Saracutza.... :))) imi raspunde...cu o voce adormita..dar agitata...si imi spune ca s-a speriat, credea ca s-a incurcat in zile....si doarme in loc sa fie la gara! :))) 

Cam cat de natafleatza am fost azi?! Nu va mai spun de ce fatza a facut taximetrisul ce m-a dus la gara  si dupa 10minute ma vede plecand [si mai si spunea in parcare "da',...pe domnisoara eu am adus-o!..pleaca?!.."].... Cum sa merg la gara luni in loc de marti??.... Mai mult, tot programul din ultimele zile l-am facut in jurul plecarii mele (inchipuite) de luni dimineata......

Geeeezzzzz....cred ca inca sunt cu capul in nori de la vacanta...sau poate ultimele luni de du-te-vin-o m-au obosit mai tare decat credeam.

Nah...asa ca la 6.58...eram acasa...am imortalizat momentul [in poza de mai sus] ...si am tras un pui de somn  extra pufos...asa...de consolare :)))

:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...