25 august 2011

Bijuterii din Nasturi

Tin minte, cand eram mica, aveam un sac de nasturi de care nu ma mai saturam sa-i insir pe ata si sa-mi fac coliere, bratari si cercei - aratam caraghios impopotonata cu ele...dar imi placea la nebunie sa am "bijuterii de domnisoara".

Saptamana trecuta, in Tabara de Vara Temerarii, m-am jucat din nou cu nasturi, alaturi de fetele din tabara, cu care am facut zeci de inele, bratari, bentite, brose si alte zorzoane. A fost haios si simplu de lucrat, iar gablonturile au iesit surprinzator de purtabile!



Va prezint si un tutorial extrem de simplu pentru inel din nasturi:
1. Aveti nevoie de: baza metalica pentru inel, nasturi, adeziv (lichid, de tip SuperGlue)

2. Lipiti nasturii intre ei, iar apoi lipiti combinatia de baza metalica de inel


3. Pret-a-porter!


Cu putina imaginatie [si multa voie buna] puteti crea cu manutele voastre o multime de gablonturi cel putin surprinzatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...