09 mai 2011

Fimo Story: Flori de Mai

Luna MAI este preferata mea din tot anul! Desi anul acesta se anunta ca fiind o luna capricioasa (friguroasa si ploioasa...) imi vine sa nici nu ma mai supar pentru ca zilele trecute am vazut primii maci infloriti :)

Prima incercare de meshterit flori de mac :)
Sunt florile mele preferate :) si de fiecare data ma surprinde starea de bine pe care mi-o dau macii atunci cand ii zaresc printre lanuri. Parca te-ai uita la o pictura sau la o poza cu contrast puternic - super, super, super !
 
Printre florile de mac, meshteresc si flori de cires - si ma tot straduiesc sa obtin nuanta "buna" de roz-alb. Pana imi sunt gata gablontzurile (si le arat lumii) , vreau sa va prezint un colier fructat facut de Zuri:
Ideea acesta de colier-cirese am mai vazut-o si la alti artizani... concluzia e ca oricare a fost primul..a avut o idee delicioasa! Am incercat si eu varianta de cercei - arata atat de reali...incat imi vine sa musc din ei :))

Cirese de Mai

Abia astept sa termin de modelat florile de mai ! Revin :)

2 comentarii:

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...