13 aprilie 2011

1an Little People Timisoara

Marti,12aprilie 2011, am aniversat 1an Little People Timisoara
La Multi Ani Little People Timisoara!
 Impreuna cu echipa Little People Timisoara am reusit sa facem o super petrecere pentru copii - ne-am distrat pe cinste: am ras, am cantat si am dansat!
Pregatirile de Party :)
Elena - Noemi - Elena
A "Little" FUN :)))
Little Zane: Cristina & Cami :)))
Inima Little :)
Le-am dat copiiilor Inima Little People - ca sa stie cat de mult ii iubim si vor ramane intotdeauna in inima noastra :)

Ca la orice petrecere adevarata... am desfacut sampania si am impartit prajituri :)
sa curga sampania!

Briose vesele (multumim Prospero!)
A fost o zi foarte frumoasa, plina de drag si super-puteri! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...