01 februarie 2011

Depeche Dance Timisoara

In seara aceasta am fost la Depeche Dance - spectacol de dans inspirat din muzica formatiei Depeche Mode, cu: Razvan Mazilu, Laura Andrei, Bianca Patrichi, Judith State, Vanda Stefanescu, Mircea Ghinea, Levente Szasz, Florin Tanase,  Mihai Smarandache, Matei Chioariu

Un spectacol de : Massimo Gerardi
Decorul : Eveline Havertz
Costumele : Razvan Mazilu
Asistenta de coregrafie: Lisa Gropp


Razvan Mazilu mi-a ramas in minte dintr-o vara cand l-am vazut de vreo 3ori intr-un interval de 2ore - pe strada (in Timisoara). L-am remarcat ca prezenta intre restul trecatorilor pentru ca avea "fizic armonios", o tinuta dreapta si un fel anume de a se misca. Abia dupa cateva secunde (de binoclare si procesare) am asociat prezenta cu numele :) si atunci s-a explicat totul in mintea mea. Asa se face ca atunci cand Elena m-a sunat zilele astea si mi-a oferit un bilet, am spus DA fara ezitare.

Impresii dupa spectacol: Razvan Mazilu - nota 10; Depeche Dance ca intreg - nota 7.

Nu mi-a placut:
1. Deschiderea spectacolului mi s-a parut slaba ca atmosfera indusa: s-a stins lumina si imediat a inceput dansul - daca ideea era sa "surprinda/socheze" publicul, atunci mi-ar fi placut mai multa forta in deschiderea aceea. Personal prefer o lumina difuza cu muzica bine aleasa...ca sa-mi calibrez starea de spirit si sa ma conectez la ceea ce va urma.
2. Sunetul si sonorizarea salii cred ca s-ar bucura tare de niste modernizari.
3. Scena s-ar bucura de un mop - nu mi-a venit sa cred ca a fost murdara (prea murdara)
4. Ceilalti dansatori: au dansat bine singuri, se conectau (uneori) la stare, dar au dansat mai putin bine in grup. S-au  sincronizat cam prost si cam de multe ori nu le-a iesit...mi-au parut mecanici si lipsiti de energie. Muzica Depeche Mode are o vibratie puternica si un caracter foarte erotic, iar eu nu au simtit asta din partea dansatorilor.
5. Momentul chitarelor electrice - mi-a creat asteptari prin indedit....dar nivelul energetic loooooow, l-a facut (in opinia mea) cel mai slab moment al serii.
6. Dupa spectacol am ramas cu o senzatie ca am fost indusa in eroare : asteptam ca Razvan sa fie mult mai prezent pe scena, eu pe el am vrut sa-l vad si pt el m-am dus!...iar sentimentul meu de acum este ca Razvan a fost pretextul (unealta de marketing) pentru a aduce lume, cu scopul de a prezenta si expune echipa de tineri dansatori. Razvan a dominat scena...dar in "spot-light" i-a scos pe acei tineri... nu ma deranjeaza asta....ceea ce nu imi place este ca mi-au fost create alte asteptari vis-a-vis de doza de Razvan, de care voi avea parte.

Mi-a placut:
1. Razvan Mazilu mi-a placut extrem de mult - a fost prezent, a transmis, iar miscarile le-am simtit fluide, iar in secunda urmatoare geometrice, taioase.Eu cred ca omul asta are oase cauciucate.
2. Mi-a placut becul si trandafirul (ambele suspendate) si momentele create in jurul lor.
3. Mi-a placut foarte mult cand s-a dansat in spatele panourilor si jocul umbrelor
4. Mi-a placut dansul lui Razvan cand s-a "lasat de droguri", dar in final tot la ele a ajuns
5. Mi-a placut coerenta melodiilor
6. Mi-a placut dansul in 2 al celor doi baieti - ciudat..insa acolo am vazut erotismul la care ma asteptam.
7. Mi-a placut finalul spectacolului  - cu insertiile de umor
8. Mi-a placut maniera teatrala in care au cantat si proiectia facuta (karaoke style).

Nu sunt expert si nici critic cu ochi format in materie de dans, dar ca parte a publicului din sala si ca urmare a faptului ca am ales sa fiu acolo, mi-am castigat dreptul la o parere personala - prin prisma filtrelor mele, extrem se subiectiva. :)

Bravo Razvan Mazilu! Succes dansatorilor - talent si potential exista, trebuie rafinat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...