12 decembrie 2012

Iarna pe ulita

Sunt cativa ani buni de cand nu am mai avut atat de multa zapada. Nu stiu la altii cum e...dar in Timisoara se circula tare greu...strazile (drumuri, trotuare) nu prea sunt curatate si un drum pana vis-a-vis (la Posta) poate fi o aventura. Asa s-a intamplat ca am scos nasul din barlog...si mi-am dat seama ca mersul meu de lebada [ :)))) na bine..exagerez si eu ca "lauda-ma gura" :)) ] arata prin tot zapadoiul ala ca de rata beata. Of, of, of. Ajung acasa, intru pe facebook si dau de o poza tare interesanta despre cum sa mergi pe gheata :

Se pare ca mersul ratzoit e bun! Luati aminte si aveti grija de voi! Va vreau in vizita pe'aici intregi si veseli. 

Mai tineti cont de:
  • daca vreti sa traversati strada, chiar daca e trecere de pietoni, fiti prudenti! E dreptul vostru, insa daca sariti in fata masinii, pe ghetus, s-ar putea ca franele bruste sa nu opreasca masina in timp util
  • aveti grija pe unde circulati - se formeaza tzurtzuri pe burlanele cladirilor, ce se pot desprinde, iar daca va cad in cap..nici nu vreau sa ma gandesc ce nenorocire se poate intampla! Pericolul creste si mai mult atunci cand se dezgheata zapada si incepe sa alunece de pe acoperisurile caselor - cu tot cu tigle! Acum cativa ani, am patit sa trec pe trotuar si la 10cm in spatele meu a cazut o astfel de tzigla. De atunci sunt mereu atenta.
In rest, sper sa va bucurati de iarna cu partile ei bune si frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...