27 ianuarie 2011

Papusi din Lana

Miercurea este o zi foarte speciala pentru mine: este ziua Little People! Am 2 ore de joaca cu cei mai puternici si autentici oameni pe care i-am cunoscut vreodata: copiii internati la oncopediatrie Luis Turcanu Timisoara.


Domnisoara Caracatita
Saptamana aceasta, cu frigutzul de'afara, am scos lana din dulap si am facut caracatite, omidute si omuleti. La inceput nu prea intelegeau copiii ce va iesi din ghemotoacele alea de lana...dar cand papusile au inceput sa prinda forma..am auzit gurite zicand "incepe sa-mi placa!" :))) Copilasii mai mici (5ani) nu au avut rabdare si dexteritate sa impature lana insa au taiat si innodat cu mare veselie firele! 

Omiduta Vesela si Omuletz
Pe langa activitatea aceasta pufoasa :))) copiii au aflat multe lucruri despre caracatite - cate picioare au, unde traiesc, ce mananca si ce culoare au, cum se numeste in limba engleza.... eu am pus intrebarile si ei au cautat raspunsurile in atlasul zoologic si pe harta! Imi place sa combin joaca cu educatia - copiii pleaca astfel de la camera de joaca incarcati de energie pozitiva si cu informatii utile.

Rex cel Bolnavior

Caracatita Rex, a fost facuta in pat de un baietel de 9 ani. "Rex are un piciorus mai subtire si e bolnavior, dar daca sta in pat si face tratamentul, sigur se insanatoseste si se poate intoarece la prietenii lui pe fundul marii". Baietelul ce l-a facut pe Rex, are acum un prieten cu care sta in pat si fac impreuna tratament si se vor face bine!..... acum intelegeti de ce este joaca o terapie?

Activitatea nu este solicitanta fizic, (poate fi facuta si in pat) si puteti crea o poveste grozava in jurul papusilor lanoase facute! :)

Pentru inspiratie, va prezint tutorialul pt caracatita (urmariti cu sonor, melodia e asa de vesela :) ):

Sper sa va distrati cel putin la fel de bine ca noi!

Un comentariu:

  1. da, ai mare dreptate: prin joc se pot ajuta copilasii; joaca este o terapie, indiferent ca este vorba de o activitatea practica ori de o carte psiho-terapeutica
    felicitari pentru actiunea voastra :)
    felicitari pentru activitatile frumoase pe care le faceti cu cei mici :)

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...