03 decembrie 2010

Dar din dar se face rai :)

Intr-un articol anterior (citeste aici) , v-am povestit un pic despre activitatea mea alaturi de Asociatia Little People si copiii din sectia de oncologie a spitalului Luis Turcanu din Timisoara.

Se traiesc adevarate drame acolo: copii de 2-10 ani sunt bolnavi de cancer. E infiorator cum o boala atat de crunta loveste copii ce inca nu au trait prima zi de gradinita sau prima zi de scoala...dar stiu ce inseamna tratamentul cu citostatice, perfuzii, operatii, stari de rau si durere. Cu toate astea , din toata durerea, razbat pe fetele copilasilor, zeci de zambete in fiecare zi, datorita personalului medical si datorita voluntarilor Little People, care, impreuna, incearca sa aduca calitate vietii...atunci cand cantitatea ei este pusa sub semnul intrebarii. Ma bucur ca am intalnit oameni atat de daruiti si ii felicit ca au ales sa se implice. Fiecare in parte...suntem oameni mici...marunti...dar impreuna putem schimba lumea... si daca nu sta in puterea noastra sa o si vindecam... STA IN PUTEREA NOASTRA SA O ALINAM!

O data pe saptamana eu, impreuna cu alti 2 voluntari Little People, ne dam intalnire cu copiii in camera de joaca, unde pictam, facem lectii de mate, geografie, istorie, actorie, dansam si cantam. De fiecare data sunt coplesita de afectiunea micutului "Ciocolata" - un baietel de 2 ani abandonat in spital....si imi vine sa-l smotocesc tot de dragut ce e :)

Probabil ca ce urmeaza sa va spun poate suna a cliseu..sau o chestie rasuflata..pe care unii o fac. de sarbatori...doar asa ca sa dea bine, insa va spun sincer..si fara nici un motiv de propaganda personala ca imi doresc sa ofer mamicilor si copiilor din sectia de oncologie o luna magica! Imi doresc acest lucru, pentru ca intr-o perioada in care toata lumea se bucura de familie in intimitatea caminului...aceste suflete sufera pe un pat de spital, inchisi intre 4pereti... e sfasietor....

Mi-am propus sa fac alaturi de voluntarii Little People:
  • o petrecere de Mos Nicolae, una de Craciun si una de Anul Nou (cu tot ce inseamna ea: mici cadouri, turta dulce, colinde, mica sceneta etc.) - 400 lei
  • sa cumpar un brad artificial de 1,5m - [AM REUSIT! - ii multumesc Ei]
  • sa schimb covorul plusat din camera de joaca, cu un covor de joaca tip puzzle - 400 lei
  • sa cumpar jucarii: plusuri, masinute, planse, acuarele etc. - 600 lei
  • sa cumpar un aspirator (pt camera de joaca zilnic) - 200 lei
  • sa cumpar manuale clasele I - V, un glob pamantesc si niste atlasuri geografice (copiii adora geografia predata la "FunSchool" si vreau sa le arat unde locuieste Mos Craciun) - 150 lei
  • sa le cumpar imbracaminte celor 2 copii abandonati  - 700 lei [AM REUSIT! :) si ii multumesc lui ca a fost alaturi de noi]
  • sa trimit la spitalul de oncologie din Iasi papusi, carti de colorat si altele necesare (sunt mandra de Katie pentru ca a reusit sa creeze o camera de joaca acolo...si cred cu tarie ca o va finaliza!)
Vreau sa schimb lumea (lor) ! Nu pot singura... Daca rezonezi cu mine, accept contributia ta!
Scrie-mi pe camelia @ a-tent . ro intentia ta si vom stabili de comun acord cum o vom materializa. Garantez transparenta totala a fondurilor si a articolelor livrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...