25 august 2010

Dansul Pinguinului

...va spun sincer, direct si ne-coafat: ma scoate din sarite!

Nu stiu de unde vine si incotro se duce..dar stiu sigur ca este un adevarat "moment" in cadrul evenimentelor festive. E pus la loc de cinste langa dansul miresei si momentul tortului. Ba mai mult..daca dansul miresei si tortul se intampla o singura data...dansul pinguinului se repeta! grrrrr


[nu-i cunosc pe cei din clip si nu am nimic personal cu ei]

Am vazut ca lumea percepe Dansul Pinguinului ca pe un moment distractiv....eu il vad penibil. Adica..o doamna aranjata si pe tocuri..sa tzopaie in ritmul ala (ca sa nu zic "halul" ala)...nu da dovada de eleganta si bun gust. Pe domni..i-am vazut toti transpirati pe camasa, tinadu-se de soldurile doamnelor din fata lor... câh...

Nu ma intelegeti gresit, nu ma astept ca lumea sa stea intepata sau sa danseze doar vals si tango, nu-nu-nu. Ma bucur cand invitatii isi dau voie sa se simta bine, insa tzopaitura asta..o gasesc prosteasca.

N-am crezut ca am sa o spun vre'o'data dar..mi-e dor de'un Meneaito! (macar acolo arata a coregrafie toata treaba)

Un comentariu:

  1. vals si tango,la Magnum, cara mia, la Magnum:) poate mai vii. Alina Emandi

    RăspundețiȘtergere

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...