17 decembrie 2014

Poze Atelier de Fulare Crosetate

Sâmbăta trecută, ne-am întâlnit la cafeneaua Zai Apres Cafe Timişoara, în cadrul Atelierului de Fulare Croşetate şi am şnuruit fulare supradimensionate.

A fost o întâlnire caldă şi frumoasă, cu fete vesele şi puse pe realizat fulare numai bune de purtat. Unele fulare au fost desfăcute de 3-4ori până au ieşit cu toate ochiurile croşetate corect, altele au ieşit din prima.  Cert este că nu a plecat nimeni de la atelier fără să înţeleagă ce şi cum e treaba cu croşetatul.

Am stabilit cu fetele că trebuie să mai facem o şezătoare, la care să facem şi căciuli asortate. Bună idee! :)

Galeria completă cu poze o puteţi vedea aici (click).

Mă bucur că am avut participare în număr mare, pentru că eu una cred că am făcut o obsesie pentru fularele acestea şi se pare că sunt şi pe placul altora.


Sunt aşa de moooooi şi călduroase! Îmi vine să-mi fac pe toate culorile şi cred că nu am să mă abţin!
Până la următoare întâlnire, vă îmbrăţişez şi vă doresc inspiraţie maximă în tot ce faceţi!

Camelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...