15 aprilie 2014

Poze Atelierul lui Iepurila 2014

Sâmbătă ne-am întâlnit la a 4-a ediţie a Atelierului lui Iepurilă. A fost foarte multă lume, iar copiii au fost minunaţi. Au muncit de zor (cot la cot cu părinţii) şi cum mă întorceam către ei, cum începeau să zâmbească şi să-mi povestească tot felul de lucruri. Adorabili! Sunt convinsă că Iepuraşul va fi impresionat de surpriza pregătită :)

Ouăle le-am colorat in degrade şi/sau cu model obţinut cu frunze de pătrunjel + ciorap, iar apoi le-am aşezat într-un cuib decorat prin tehnica şerveţelului.

Timp de calitate, cadouri surpriză oferite de Alex, pusici şi îmbrăţişări ... a fost o zi cu de toate ♥ 


Până anul viitor, HUGSY-BUGSY şi Sărbători Fericite!
Camelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...