01 iulie 2013

Coacaze Negre

Dupa cirese, afine, mure si alte fructe de padure...cred ca ma banuiti ca am un pitic pe creier lesinat dupa fructe. Tot ce se poate, nu zic nu! ;)
Coacaze Negre (click poza)
Am experimentat (cu statut de exercitiu) si coacaze negre, iar in ceea ce le priveste, provocarea nu a stat in modelaj, ci in ansamblarea lor intr-un intreg coerent, confortabil si bine finisat. Am schimbat tehnica de montaj si, spre incantarea mea, am reusit sa realizez un colier ce nu se rasuceste (din cauza gravitatiei/greutatii bobitelor), nu zgarie, se vede doar ceea ce trebuie sa se vada si arata bine si pe verso (lucru foarte important !)

La prima vedere, pare simplu de realizat. (doar pare!...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...