06 decembrie 2012

Mos Nicolae - te iubim!

Ma tot gandesc cum sa pun in cuvinte cum se simte energia venita de la copiii ale caror sufletele au ars de nerabdare si entuziasm ca vine Mosul :) A fost veselie mare ieri seara la Atelierul pentru Mos Nicolae

Pentru ca Mosul e bun si vine negresit in fiecare an, i-am pregatit pachetele surpriza cu ciocolata, napolitane si biscuiti. Zeci de omuleti de zapada, reni si hainute de mos au fost meshterite de manutele creative ale copiilor cuminti. 



Si pentru ca am vrut sa fie totul pregatit in detaliu, am facut si un curs fulger de lustruit ghetute. Magazinul Creativo Timisoara ne-a adus ghetute de copii, numai bune de exersat pe ele tehnica.

Daca inca nu ati aflat, magazinul Creativo oferta incaltaminte din piele pentru copii. Ghetutele si pantofiorii sunt aduse direct de la producator, avand astfel un pret foarte bun. Merita sa le faceti o vizita in magazinul din Timisoara, centrul comercial Galeria 1, stand P60. 

Fug sa-mi verific si eu ghetutele :)) Ne (re)auzim curand! Va imbratisez cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...