18 iulie 2012

Forever Fimo

Ne-am cunoscut recent (in 2011), insa am impresia ca e prezenta in viata mea de cand ma stiu... Uneori flirtez cu sarma, piele, margele, hartie.... insa mereu revin la pasta polimerica si de fiecare data o descopar dintr-o perspectiva noua- captivanta, fascinanta....

Degradeuri realizate cu pulberi
Tehnici precum mokume gane, milefiori, degradeuri, mixed media, polimer cu transfer de imagine... dezvaluie un univers limitat doar de imaginatie! Nu sunt eu cel mai talentat lucrator in polimer, dar sunt cat se poate de dedicat. Va impartasesc ucenicia mea si va invit (ocazional @Ateliere) sa experimantati acest material atat de versatil.

Incercati! Atentie insa: da dependenta! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...