23 mai 2012

Timi's Cafe Timisoara

De cateva saptamani am tot cautat motiv sa ies la inghetata, insa lumea ba era la lucru... ba era ragusita...ba era la dieta...dar saptamana aceasta am comis-o!

Dupa un pranz luat cu Claudia, ne-am oprit la Timi's Icecafe (cel din P-ta Operei, langa McDonald's/ Terranova ) si pe langa renumita inghetata cu fistic de la ei, am primit si o surpriza neasteptata: cappuccino desenat. :) Am spus "WOW! complimente barmanului!" iar la geamul-vitrina am zarit o fata ce se uita cu niste ochi curiosi si maaaaaari la noi (care eram pe terasa). Am zambit, l-am admirat, iar fata ..nu s-a putut abtine si a venit la masa: "va place?!... ma bucur... m-am straduit"

Mi-a placut! Pe langa cafea si inghetata buna, am primit si un pic de entuziasm si voie buna. Ne-am simtit binevenite si am plecat de acolo zambind.

 Si uite asa... fata aceea a transformat o cafea - pe care o gasesc la oricare din multele terase din P-ta Operei - in ceva mai mult decat o cafea! Bravo fetei pentru atitudinea fata de munca si fata de clienti! 

Eu vad, apreciez si cred in lucrurile acestea marunte - fac toata diferenta!
Asadar, daca doriti o inghetata... cea cu fistic de la Timi's e inconfundabila! Cereti si cornetul de napolitana - e foarte bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...