18 noiembrie 2011

Fimo Lichid - Esec total

Asa de tare m-am bucurat cand am aflat de transferul de imagine cu Fimo Lichid, ca nu am stat prea mult pe ganduri si mi-am cumparat [23lei sticla de 50ml]


Instructiunile de utilizare spun: se intinde pe imagine, se coace [la 110grade], se cojeste, iar apoi se aplica pe suprafata dorita. Zis si facut! Am incercat varianta desen cu creion de ceara si varianta hartie tiparita. Ambele un esec total! Sa va explic:

Pasul 1: am intins uniform Fimo lichid pe imagine [p.s. e foarte vascos si miroase urat!]


Stratul l-am pus destul de gros, ca sa nu se arda...


Pasul 2: am pus hartia in cuptorul setat la 110grade. Pe instructiuni scrie ca se lasa pana la 30 de minute. Dupa 7minute a inceput sa iasa fum si portiunea cu Fimo sa se arda.... :(la fel s-a intamplat si cu hartia colorata cu creioane)


Ok...s-au ars, asta e...dar speram ca macar imaginea s-a transferat...


La hartia cu creion s-a facut un transfer vag....insa in cazul hartiei tiparite nu s-a transferat nimic.
Cum am incredere in marca Fimo, iar instructiunile de folosire le-am urmat...cred ca aceasta catastrofa se datoreaza hartiei. Este posibil ca tiparul sa fie unu de calitate, iar cerneala sa fie cumva "izolata" pentru a nu ramane pe degete [stiti...ca la reviste si ziare ieftine].

Pe cat am fost de entuziasmata de acest produs, pe atat sunt de dezamagita de el. Miroase foarte urat [imi irita nasul si ochii] si nu mi-a iesit transferul :( Am sa mai fac doua incercari: una pe ziar si una pe poza - sunt curioasa daca iasa ceva. 

Singurul efect care mi-a placut cu Fimo Lichid este acela in combinatie cu pigmenti de culoare. Daca modelezi figurine din pasta polimerica [solida], poti crea efecte "lichide" cu ajutorul Fimo Lichid.

Mi se mai intampla si de astea ! :) doar nu credeati ca ma ocolesc esecurile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...