30 mai 2011

La Circ

Sunt cateva lucruri marunte pe care nu le-am facut (inca) si imi doresc sa le fac in viata asta. Unul din ele e sa merg la circ. N-am fost niciodata (si da, exista si o poveste de ce n-am fost cand eram copil...)

Saptamana trecuta am vazut peste tot prin Timisoara afise cu mare - circ - mare. Intamplator am trecut prin preajma locatiei in care s-a amenajat locul pt circ...si am ramas dezamagita....Animalele erau asa de amarate.... nu stiu daca erau batrane sau bolnave (sau si una si alta)...insa stiu sigur ca erau neingrijite... Camila din poza parca avea raie...la cum ii era picata blana smocuri-smocuri...abia se misca....si mirosea ingrozitor....Nici restul animalelor nu pareau mai fericite/sanatoase...

Ma intreb ce numar spectaculos pot face circarii cu animalele alea rapciugoase, de abia stateau pe picioare?....Foarte trista imaginea ce mi-a ramas in minte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...