27 aprilie 2011

Jenci Scissorhands

In mod normal nu as blog'ui despre asta, insa azi sunt foarte bucuroasa ca am scapat de blondul din parul meu :) De 2ani astept ziua asta! Cand am ales sa ma vopsesc, n-am stiut ca parul va suferi atat - si m-am facut la salon cu vopsea profesionala! In sfarsit luciul sanatos si textura matasoasa sunt din nou prezente! sunt buna de reclama la sampon! :))

Cum n-am o sampanie/prajitura pe aproape - ca sa sarbatoresc, m-am gandit sa vi'l prezint pe Jenci (citit Ientzi) "Scissorhands" Balog. 

 I-am postat o poza normala - dar el e mai.... "artist" asa.. :)))
Anyway...daca sunteti din Timisoara si cautati pe cineva care sa va tunda bine, bine de tot - Jenci is the man! 
Nu-i cereti sa va vopseasca! :P

Fetele - vedeti ca il veti convinge cam greu sa va bage placa in par sau sa va vopseasca - el are tehnica lui si alege sa protejeze firul!

Baietii - va tunde in freze de alea fancy-shmency !

Povesti prea multe n-am sa va spun (ca el le zice mai bine decat mine - si are mai multe de'o gramada) dar ca sa-l dau ciumi :)) va zic 2 lucruri:
1. a facut scoala la Vidal Sassoon Academy in Londra
2. isi iubeste foarfeca (de'adevarat!)

Salonul in care lucreaza e prin P-ta Unirii, pe langa Komodo - astept sa-si faca website ca sa ii dau link :) Pe Facebook il gasiti aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...