10 aprilie 2011

Ghiveci pictat

Acum cateva articole va spuneam despre ghivece pentru Iepuras (ca alternativa la cuibul de iarba in care se pun oua si dulciuri). 
Zilele astea mi-am facut si eu un ghiveci pictat - intentionam sa plantez menta in el.... dar m-am zapacit de cap si in loc de seminte de menta am cumparat seminte de busuioc :))) Asa ca...acum astept sa-mi creasca busuiocul!
E mai mult o mazgaleala (si nu o pictura)...dar e incredibil cat de tare m-a relaxat activitatea...am si avut o zi aiurea si parca toti "norii" din mine i-am proiectat pe saracul ghiveci. La final...ce crezi?!....ma simteam mai bine si sunt tare bucuroasa de ghiveciul meu pestrit :) Acum astept sa rasara plantutzele - voi face un update la articol cu o poza "inverzita" :))

update poza

Pe principiul tot raul spre bine - prin faptul ca am cumparat semintele gresite..am motiv sa-mi mai fac un ghiveci - cu seminte de menta! :) SUPER

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...