14 ianuarie 2011

Figurine din pasta polimerica

Pasta polimerica, Fimo, Cernit..sau cum mai vreti sa-i spuneti..ideea e ca m-am indragostit de ea!


Oita din imagine este prima mea meshtereala in pasta polimerica si am facut-o cu Cernit (am vrut sa cumpar Fimo, dar era cam tare..). Am framantat bine pasta (e ca plastelina, dar mai densa), am modelat-o iar apoi am copt-o 10 minute la 130 de grade. Prima tura s-a ars :))) dar nici n-aveam alte asteptari. Cand s-a racit turma de oite, am dat cu lac lucios (special pt pasta polimerica)

Acum sunt in stadiul de documentare si experimente (unele mai reusite ..unele dezastruoase :)), presimt ca Martie 2011 va fi o luna cu martisoare hand-made - preferatele mele! Va tin la curent :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...