13 decembrie 2010

Decor Craciun: ornamente hand-made

Duminica am inceput pregatirile de Craciun..si mai ales pentru BRAD! Si nu oricum, ci alaturi de participantii la Atelierul de Craciun. Mamici, tatici, pitici - ne-am umplut de lipici si sclipici si am facut tot felul de ornamente.

Pana ne-am strans in formatie completa, am intampinat invitatii cu  cozonac gustos Boromir. Apoi am urcat in spatiul de lucru unde  am invatat tehnica servetelului, procedura prin care am decorat forme plane din gips. Pe langa ornamente decorate cu servetele, am pictat figurine. 

Copilasii au facut ghirlande din carton si hartie creponata, iar apoi au pictat si ei figurine din gips.

Pentru ca Atelierul sa fie complet, am colindat si am oferit parintilor un mic recital de colinde :)



In 19 decembrie, urmeaza editia a 2-a a Atelierului de Craciun - gazduita la Pensiunea Ana, Cal. Martirilor 100. Astept confirmarea unui invitat special (drag noua), cu care speram sa facem ceva senzational! Revin cu amanunte! [update: E oficial: dl. Kiss Pavel va fi alaturi de noi si ne va incanta cu figurine din aluat]

Galeria foto integrala o puteti vizualiza aici (click).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...