01 noiembrie 2010

Duminica de PIZZA

Ah, in ultimele trei zile s-au intamplat atatea lucruri ca nu stiu despre care sa scriu primul :) Am sa incep cu evenimentul cel mai gustos: Atelierul de Pizza, organizat impreuna cu Ama (amainbucatarie.blogspot.com)


Duminica aceasta ne-am intalnit vreo 35 de pofticiosi la Pizzeria La Maria - loc primitor si utilat pt cea mai buna pizza din Timisoara! 


A fost o intalnire linistita (comparativ cu alte Ateliere): am degustat pizza: pizza Margherita, pizza lu' Sefu si pizza Taraneasca. Cosmin, proprietarul pizzeriei ne-a povestit cum se face aluatul si de unde se pleaca in "compunerea" unei pizza. Printre imbucaturi, am baut si un vinisor de la Cramele Oprisor (ca doar a fost ziua mea...si nah'...am dat de baut!). A urmat momentul mult asteptat - manufacturararea pizzei: fiecare si-a facut pizza, a invatat cum se intinde aluatul (ca nu-i asa simplu...cum crede lumea) si care e ordinea de punere a ingredientelor. Cosmin a avut o prestatie de Trainer-pizzer nemaipomenita. Se vedea de la 10km ca pune pasiune in afacerea lui! Il felicit pt rabdare si ii multumesc ca ne-a primit atat de deschis in bucataria lui.
Alaturi de noi a fost si Lactitalia cu mozzarela buuuuuuna, buna!

Pentru ca vine iarna....ne-am jucat cu caciulite de lana decorative :)))) si pt ca duminica a fost Halloween'ul am pregatit invitatilor lilieci, paianjeni si bau-bau din lana - irezistibil de pufosi si dragalasi! 


Va recomand sa treceti pe la Pizzeria LA MARIA, Str. Miron Costin 11, Timisoara. Pe langa cuptorul cu vatra pe lemne (detaliu ce da o aroma deosebita pizzei) si a ingredientelor de calitate, in pizza La Maria se pune mult suflet!

In luna noiembrie pregatim un Atelier ce nu trebuie ratat! Se va lucra intens si ne vom murdarii tare, tare:) Fiti pe faza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...