01 decembrie 2012

De Ziua Nationala a Romaniei

De ziua nationala a Romaniei, arborez steagul in felul meu.... :)
1 Decembrie a fost adoptata ca zi nationala in anul 1990, prin Ion Iliescu. Data a făcut trimitere la unirea Transilvaniei, Banatului, Crisanei si Maramuresului cu Romania in 1918 - Proclamatia de la Alba Iulia.

Cercei realizati prin tehnica micro-macrame

De cativa ani, aceasta data ma tulbura in multe feluri... ma face sa ma gandesc la lucruri frumoase ce mi-au umplut sufletul de bucurie, mi-au deschis porti si orizonturi, m-au facut sa cred, sa visez, sa indraznesc si sa  cresc dar, in acelasi timp, m-au frant intr-un milion de bucati, mi-au rapit inocenta si m-au consumat ireversibil... Tinand cont de asta, intr-o zi am intrebat: si eu cum sa ma simt - fericita sau nefericita ca traiesc aici, acum si asa? Raspunsul a fost: echilibrata, viata omului nu trebuie sa fie perfecta ci frumoasa.

Sunt multe lucruri pe care nu le pot controla.. Nu pot schimba lumea si nici nu vreau, insa e in puterea mea sa aleg cum traiesc si ce fel de om sunt. Pot si vreau sa aduc plus valoare societatii in care traiesc si oamenilor din jurul meu. Refuz sa ma lamentez in timp ce astept pasiv ca lucrurile sa se intample. Incerc sa fiu schimbarea pe care vreau sa o vad. Imi accept identitatea in totalitatea ei si voi sta dreapta in fata oricarui strain, mai ales cand el va evidentia minusurile nationalitatii mele. Sunt multi romani exceptionali ce au revolutionat diverse domenii - iar ei sunt cu atat mai valorosi cu cat au razbit venind dintr-un mediu dis/prost-functional. Ma bucur cu tot sufletul pentru medaliile si distinctiile romanilor de pretutindeni si ii respect pentru valoarea lor. Refuz generalizari de felul "romanii sunt hoti si cersetori". Da, avem hoti, criminali, cersetori, corupti, smecheri, barfitori, oameni superficiali, rai... dar ei exista oriunde in lumea asta. E alegerea ta in ce categorie te pozitionezi ! Fii asumat, nu ipocrit!

Pentru toti romanii de bine din lumea intreaga (stiu ca ma vizitati din cele mai indepartate colturi ale lumii): La Multi Ani ! Fiti demni si dati exemplu.

Pentru ceilalti...ce cred ca traim in cel mai urat loc din lume... Desteapta-te Romane! si fa ceva... e timpul....

 Haideti sa credem mai mult in CRED - VREAU - POT - FAC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...