25 noiembrie 2012

Poze Atelier de MicroMacrame

Bratara din noduri patrate
Ieri, la Atelierul de MicroMacrame, cred ca le-am facut fetelor capul patrat cu nodurile mele patrate :))

Aproape 3 ore am legat noduri de la stanga spre dreapta si de la dreapta spre stanga...iar cand ne-am incalcit, ne-am descalcit si am luat-o de la capat.

Am avut parte de un grup numeros dar rabdator si hotarat sa dezlege taina micromacrameului.

Mi-a placut!
Iata si cateva poze



In incheiere le multumesc celor care m-au sprijinit in organizarea si promovarea acestui atelier. Aportul lor a facut ca lucrurile sa se intample usor si bine: Cafeneaua Zai, Crafty, Facutdemana, Revista Atelierul, DeBanat.ro, Vest24.ro , Digi24 Timisoara si multi altii.

Video-tutorialul filmat de Raluca Basu impreuna cu echipa Digi24 Timisoara, il puteti urmari aici:
http://www.digi24.ro/emisiuni-locale/timisoara/articol/Atelier-de-bratarit_84942

Multumiri speciale aduc magazinului online de articole pentru handmade www.allex.ro . Au raspuns promt invitatiei si va pot spune ca eu, personal, sunt clientul lor de vreo 2ani si mereu am fost multumita de cumparaturile facute acolo. Va recomand o vizita pe la ei - pe langa preturi bune au mai mereu reduceri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...