09 noiembrie 2011

Fimo: Turta Dulce

Azi va prezint ornamente pentru pom din pasta polimerica - Gingerman [omulet turta dulce].

Recomand sa faceti astfel de ornamente cu copii! Sunt foarte usor de realizat, iar rezultatul: delicios :) [vorba aia "eye-candy"]. In plus, figurinele sunt rezistente in timp si puteti pastra peste ani micutul ornament.


Activitatea este potrivita pentru copii peste 4ani si implica ajutor din partea adultului - garantez ca va fi un timp de calitate pentru voi. Aveti nevoie de:
  • pasta polimerica [eu am folosit: Fimo nuanta Caramel, Cernit nuantele: Opaque White, X-Mas Red si Light Green]
  • roller [daca nu aveti roller de acryl puteti folosi pt a intinde polimerul, o carioca rotunda, mai groasa/marker]
  • forma de taiat [sunt ca cele de prajituri. Eu am cumparat forma de om cu 7.5 lei]
  • snur
Pe mamicile, taticii si bunicii care nu au mai lucrat cu pasta polimerica pana acum, ii invit sa citeasca articolele scrise in categoria "Polymer Clay Info". Regulile sunt simple dar importante: framantati bine polimerul, intindeti si lucrati pe hartie de copt [ca sa nu se lipeasca de masa], modelati, coaceti in cuptor la 130 grade timp de 5-10 minute. Faceti proba de cuptor inainte sa coaceti figurinele modelate, aveti toate sansele sa ardeti polimerul daca este prima voastra incercare!

"Turta Dulce" din imaginea de mai sus este facuta fara forma de taiat. E mai dificil de mesterit, dar cu rabdare iasa ceva dragut :) .

Mestereli facute in carantina de varicela :))
Daca lucrati cu prichindei, trebuie sa stiti ca figurinele nu vor iesi "perfecte"....vor fi ondulate de la manutele lor calde, liniile strambe, bulinele neuniforme....dar vor avea mult suflet in ele! Activitatea este un exercitiu de  atentie, imaginatie, creativitate si dexteritate pt ei, exercitiu ce contribuie la dezvoltarea lor cognitiva si emotionala [ce bucurie si mandrie va fi pe ei sa spuna "eu am facut asta!"] Faceti mai multe figurine si  stabiliti impreuna cui le faceti cadou - cultivati astfel generozitatea si "spiritul Craciunului" si puteti afla pozitionarea afectiva a copilului fata de rude, prieteni si alte persoane prezente in universul micutului. Aveti rabdare  si multa voie buna si savurati timpul acesta de calitate!

[P.S. poza cu pinguini si elefantei am primit-o de la o mamica ce a meshterit cu copiii ei cat timp erau in "carantina" de varicela :)) M-a uns pe suflet sa vad ca tutorialele mele au asa utilitate!]

Subscrie blogului pentru a primi articolele direct in casuta de e-mail

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...