02 iulie 2011

Atelierul de Fimo

Dupa aproape 2luni de evenimente (fel de fel) mari si late, azi am avut un eveniment pe sufletul meu: Atelierul de Modelat Pasta Polimerica.


Am avut parte de un grup de oameni pozitivi si veseli - cu Edi cel mic in frunte. Feelingul orelor petrecute a fost unul cald si creativ. Nici nu ne-am dat seama cand a trecut timpul :)

Dupa ce am povestit putin despre Fimo, Cernit, accesorii si instrumente de lucru, am inceput sa optimizam textura plastelinei, am modelat-o si ras-modelat-o, iar intr-un final am transformat-o in oite. Ne-au iesit toate - care mai de care mai haiosa si ochioasa. Pe masura ce erau gata, le-am asezat in tava pt ca urma coptul.

 Desi am depasit timpul de lucru estimat, toata lumea mai avea chef de Fimolit, asa ca am mai meshterit cate ceva. Atractia serii a fost papagalul Rio a lui Edi :))))  - il vedeti in poza, zace cu picioarele in sus (de zici ca-i mort) :))))
Domnul acesta nu stiu de unde a aparut la Atelier :))) dar stiu ca dincolo de "ambalajul" lui de  biker dur era tare prietenos si l-am invitat sa-si traga un scaun si sa meshtereasca ceva cu noi. :))) Dintre toate lucrurile ce le putea modela el a spus "eu vreau sa-mi fac un copil" . Ce a iesit e un pic mai greu de descris in cuvinte (in lipsa unei poze graitoare), insa a fost ceva intre copil si KKK :))))

Poze nu am apucat sa fac, iar din cele facute doar cateva se vad cat de cat mai bine... Poate mai primesc de la participanti si fac un update la acest articol.
Sunt tare bucuroasa de Atelier si seara petrecuta cu grupul, ne-am simtit bine iar Bogdan a fost o gazda foarte primitoare :) Multumim frumos.

Update poze

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...