05 iunie 2011

Fimo Story: Licurici

Despre pahare imbracate in pasta polimerica v-am mai povestit! Reiau (entuziasmata) subiectul in urma unei petreceri cu tema "Licurici" in care am mesterit cu prichindeii astfel de pahare!


De la 3 pana la 30 si ceva de ani..toata lumea s-a bucurat de plastelina colorata (si fluorescenta!) 

Pregatiti cu tot ce trebuie, am framantat si combinat plastelina in cele mai vesele modele de "licurici"


Cea mai grea parte a fost coptul plastelinei - atata entuziasm si nerabdare a facut asteptarea chinuitoare :))


Norocul nostru ca am fost o gashca mare si vesela si ne-a apucat de dans, balonase de sapun si idei "licuricesti" :)))

Nu am reusit sa surprind cu aparatul meu foto felul in cares se vede Cernitul fluorescent pe intuneric - e suuuuuper: bulinutele se vad ca "beculetul" de la licurici, iar ceea ce se combina cu restul culorilor arata intr-un mare fel! 
 Activitatea este potrivita pentru toate varstele! Copilasi de 3 ani au nevoie de ajutor..insa timpul vostru super haios impreuna este garantat! :)

In functie de dimensiunea si forma paharului, puteti pune in el fie o lumanarica, fie bomboane, creioane, agrafe, etc.

Mi-a placut tare mult petrecerea! As relua de multe, multe ori tema aceasta :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...