19 martie 2011

Experienta Cluj

Saptamana trecuta am fost la Cluj cu Little People! A fost o experienta foarte interesanta din mai multe motive:

1.Am descoperit orasul dintr-o perspectiva noua:
 Ami & Cami (eu aici ma faceam mai mica de inaltime)
  • Orasul este foarte aglomerat (atat pe trotuare cat si pe strazi)
  • Soferii sunt agresivi in trafic (mai ceva ca in Timisoara)
  • Tariful taximetristilor/km este mai scump cu 1leu decat in Timisoara
  • Taxiul pe care il recomand este NAPOCA (soferii sunt mai normali - nu se cred la raliuri) 
Some Little People - TM, IS, CJ, B
2. Am cunoscut voluntarii Little People din Iasi, Bucuresti si Cluj - si m-am bucurat mult pt ca sunt niste oameni deosebiti: calzi, pozitivi si cu o inima mare

Poza de grup cu dr. oncolog G. Popa
 3. Am avut ocazia sa discutam cu un oncolog dedicat meseriei lui.
Discutii Little People
4. Am pus intrebari si am primit raspunsuri - care, cu siguranta ne vor fi utile in activitatile noastre cu copiii de la onco din Timisoara

Little People & Copiii @onco Cluj
5. I-am cunoscut pe copiii de la onco Cluj - si am avut ocazia sa petrecem cateva ore cu ei. Au fost atat de primitori si de deschisi - parca ne cunosteau de o viata! Ne-am jucat pe cinste impreuna si ne-am simtit foarte bine :)
Ami & Cami pe holul faimei
6. Am ramas impresionata de talentul la desen al unui baiat, iar lucrarile copiiilor ne-au inspirat pt activitat noi pe care vrem sa le facem impreuna cu copiii din Timisoara

"Mi-e frica de.."
7. Am aflat de ce le e teama copiiilor bolnaviori ......Marturisesc ca temerilor lor le-am stiut...le-am mai auzit...dar sa le vad puse asa pe hartie....mi s-a facut un nod in gat.... (ati vazut de ce ii e frica lui Darius de 7ani?..)
"Imi doresc sa...."
  8. Am aflat ce isi doresc copiii

Google search cu zoom
9. Am concluzionat ca nu e bine sa plec la drum fara ochelari! [ca nu bat faza lunga si trebuie sa dau zoom ca sa vad :) ]

Au fost cateva zile pline, pline, pline in care:
  • mi-am dat seama ca nu m-as muta in Cluj :)
  • am realizat cat de importanta, necesara si apreciata este contributia Little People in spitalele din Romania. Tot ce fac volunarii completeaza munca oncologilor si a psihologului din spital. Ofera farame de normalitate si de bucurie a prezentului. [Rasaritul soarelui se vede si se simte altfel, privit de pe geamul unui spital!]
  • PREZENTUL si-a adancit semnificatia - fie ca un om va trai inca zeci de ani sau doar o zi, prezentul il vom trai 100% atat timp cat suntem impreuna
Pe langa asta, le "propovaduiam" fetelor gandirea pozitiva si generozitatea Universului...si ce credeti ce s-a intamplat?! :)
  1. La intoarcerea spre Timisoara am avut parte de 2 curcubee enorme (toti cei din tren erau lipiti de geamuri)
  2. "Urzeam" cu Cristina sa mai ramanem o zi in Cluj ca sa mergem la concert Vama...iar a 2 zi, la camera de joaca de la Louis Tucanu Timisoara....am dat nas in nas cu Tudor Chirila! :))))
:) aduc recunostinta cerului pt ca ma vegheaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...