02 martie 2011

1 Martie Little People Special

Anul acesta 1 Martie a fost aparte - am facut martisoare din Cernit cu copiii de la sectia de oncologie Louis Turcanu din Timisoara. A fost o zi speciala - atat de calda, entuziasta si pozitiva!
Asteptam sa se coaca martisoarele :)
Marturisesc ca m-am dus la spital obosita rau (am dormit 3h cu o noapte inainte..si aveam o tona de lucru), insa copiii au fost atat de draguti si cu o energie pozitiva in ei...incat nici nu mi-am dat seama cand s-a facut ora 20...am depasit cu 2ore timpul alocat :)
Pestisor Auriu "Maimuta" (venit din Africa!)
I-am invatat sa modeleze in pasta polimerica (Cernit) si m-am topit de dragul lor cand i-am vazut cum stateau cuminti (dar nerabdatori) la masa. 


Am facut: pestisori aurii pt mame(ei implinesc 3dorinte!), trifoi norocos (ca sa avem noroc), capsuni (pentru ca sunt sanatoase si gustoase), inimi (pt ca ne iubim), fluturasi si medalioane.


Am invatat tehnica "chiftelutze-chiftelutze" :))) si tehnica "teitzei si macaroane" :))), (cum altfel sa le explic copiilor tehnica de framantare a plastelinei?!) am povestit despre pesti...despre pupile si cum se fac ele la lumina.... am facut si un pic de matematica (atunci cand socoteam cate minute mai sunt pana sunt gata coapte martisoarele), am cantat "Vine, vine Primavara!" si "La Multi Ani!" [pt o asistenta care a fost o "diva" ieri :)))  copiii au napadit-o cu pupici si martisoare facute cu manutele lor!] si am aflat povestea martisorului - de unde vine si ce simbolizeaza :)


A fost o zi cu totul speciala :) Nu pot cuprinde in cuvinte atmosfera din camera de joaca...insa va pot spune ca alaturi de Asociatia Little People am reusit sa creem o zi extraordinara pt micuti :) si ma bucur nespus.


Mi-am reamintit motto-ul Asociatiei : "Little People doing little things that make a big difference!"  si felicit pe toti cei implicati in acest proiect - zi de zi, voluntarii Little People aduc alinare si zambet copiilor bolnavi de cancer internati in centrele de oncologie din Timisoara, Cluj, Bucuresti, Iasi. 

Martisor cu dedicatie - pt Oana :)
Eu sunt convinsa ca toate lucrurile marunte (uneori caraghioase, alteori prostesti) pe care le facem acolo, fac o mare diferenta atat pt copii cat si pt mamelor lor. Noi incercam sa facem ceea ce e dincolo de medicamente si tratament - incercam sa creem copiilor o stare (psihica) de bine, pe fondul careia micutii luptatori sa isi  duca curajosi si increzatori  batalia vietii lor.


De multe ori am mi s-a spus cat e de "generos" din partea mea sa "pierd vremea la spital" facand voluntariat...."la ce-mi trebuie?!".... sincer ..ma deranjeaza perspectiva asta si miopia sufleteasca de care sufera cei care vad astfel lucrurile. EU sunt cel care PRIMESTE in toata povestea asta...nu cel care DA si de'a dreptul se "sacrifica din timpul sau"! ... probabil ca e mai greu de inteles si practicat generozitatea in timpul zilelor noastre (cand trendul e sa fi egoist, doar pt tine)...si probabil ca e mai greu de inteles valoare unui zambet. (mai ales cand el infloreste dincolo de muuuulta suferinta)...a unei imbratisari date de un copil asa, pur si simplu... de drag... Probabil ca e complicat sa FII...si e si mai complicat sa fi SIMPLU si AUTENTIC.

Sper din suflet sa auziti si sa intelegeti ceea ce va spun :) Sper din suflet sa incercati (macar din cand in cand) sa practicati generozitatea si sa fiti bine-dispus cronic - toate astea se intorc! N-ai cum sa atragi oportunitati si bine...daca nu esti deschis la lucrurile astea..si nu dai, la randul tau, altora!

In incheiere va mai spun ca puteti sprijini Asociatia Little People directionand catre ea 2% din impozit. Solicitati formularul pe www.thelittle-people.org . Fondurile sunt folosite pentru a implementa proiecte ce sprijina atat copii bolnavi de cancer (aflati in tratament), cat si Temerarii - copiii care "au invins" cancerul (ei se intalnesc periodic si desfasoara activitati de suport pentru semenii lor - minuntata initiativa!)

POTI SI TU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...