16 ianuarie 2011

Fimo story: Broscute

Sambata a fost ziua broscutelor din Cernit :) Le-am sucit si ras'sucit in fel si chip..si cam astea au iesit:

Martisoare Broscuta
Prima broscuta din stanga, am dat-o cu fard de pleoape verde sidefat. Dupa coacere fardul s-a fixat foarte bine, nu se sterge si da broscutei un efect satinat cu reflexii verzui-aurii.

Pe broscuta a 2-a din dreapta am pus si glitter (sclipici)...si am stat cu sufletul la gura ca nu cumva sa se topeasca la copt. Spre bucuria mea, glitterul a ramas frumos si bine lipit de broscuta!

Printul Froggy
Am observat ca daca am mainile uscate, aluatul se framanta mai greu...nu se inmoaie bine...prin urmare, inainte de a lucra, m-am dat cu crema de maini, iar lucrurile au mers ca "unse"! :)))

Breloc broscuta
___
OBS: broscutele sunt facute din pasta polimerica marca Cernit. Se mai foloseste termenul de Fimo, care adesea este utilizat pt a denumi pasta polimerica, insa Fimo este marca de pasta polimerica (la fel cum spunem Rimel la Mascara - cand Rimel este de fapt o marca ce denumeste produsul cosmetic "mascara")

2 comentarii:

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...