26 ianuarie 2019

Despre creme anti-vergeturi si sarcina

Atunci cand am aflat ca sunt insarcinata am fost atat de fericita incat mi-am dorit sa fac ceva care sa marcheze inceputul acestui capitol miraculos: maternitatea


Primul lucru ce mi-a venit in minte a fost sa imi cumpar o crema anti-vergeturi pentru gravide (cumva, in toata euforia imi inchipuiam - sau speram? - ca in urmatoarea saptamana o sa am deja o burtica vizibila... nu stiam ca trebuie sa astept luna a 5-a sa se vada ceva si la mine ceva). Am cautat cateva opinii/recomandari online - unele articole laudau produsele anti-vergeturi destinate gravidelor, alte articole argumentau ca sunt inutile deoarece daca ai predispozitie genetica sa faci vergeturi, le vei face indiferent cata crema pui pe tine. In aceasta ordine de idei, nu stiu ce predispozitie am eu... deoarece in liceu am facut cateva vergeturi pe genunchi si pe fund, insa in sarcina - cel putin pana acum - nu am facut nici o vergetura. Tare cred ca adevarul este undeva la mijloc!


La 7 luni distanta de la veste si 36cm extra in jurul taliei (de la 64cm la 100cm) m-am gandit sa impartasesc parerile mele despre cele 4 produse incercate pana acum:


1. Bio Oil 60ml
  • website: www.bio-oil.com
  • Cost: 40 de lei (pret promotional la farmacia Farmado Timisoara)
  • Ambalaj: sticluta de plastic cu capac ce se infileteaza
  • Aplicare: uleiul se aplica pe pielea uda si se maseaza bine. Se sterge apoi pielea cu prosopul
  • Parerea mea: A fost primul produs cumparat. L-am folosit in prima luna de sarcina. Miroase foarte discret. Se absoarbe bine in piele, nu lasa senzatie prea grasa - neplacuta. Nu mi-a placut ambalajul - trebuie sa iti torni din sticluta in palma si de multe ori am pus mai mult decat imi era necesar sau mi-a picurat prin vana. Costul produsului este si destul de mare ca sa faci inutil risipa ;) L-am consumat destul de repede. Nu l-as mai cumpara ca produs anti-vergeturi (dar poate i-as da o sansa ca produs pt calmare iritatii sau cicatrizare).

2. Ulei Palmer's Cocoa Butter 150ml
  • website: palmers.com
  • Cost: 35lei (eu l-am comandat online la Farmacia Tei, dar se gaseste cam la acelasi pret si in magazinele DM)
  • Ambalaj: sticluta de plastic cu pulverizator
  • Aplicare: uleiul se aplica pe pielea uda si se maseaza bine. Se sterge apoi pielea cu prosopul.
  • Parerea mea: Il folosesc din luna a 6-a de sarcina. Miros discret de unt de cacao, tipic produselor Palmer's. Imi place foarte mult ca are pulverizator! Nu trebuie sa iti bati capul cu insurubatul capacului (din experienta Bio Oil, cu mainile ude si unse, nu e chiar fain sa faci asta). Este foarte usor sa te dai cu el si nu risipesti produsul aiurea. Aplici exact cat iti doresti. Il folosesc pe tot corpul, in fiecare dimineata, dupa dus. Este suficient de gras ca sa iti hidrateze pielea si sa calmeze mancarimea (mai ales cand burta creste rapid de la o zi la alta), dar suficient de domol, ca sa nu raman pe haine. Il recomand si cred ca merita incercate si restul produselor din gama lor pentru gravide: lotiuni, creme, unturi. Preturile lor sunt foarte accesibile.


3. Crema antivergeturi Maternite Mustela 250ml
  • website: https://www.mustela.ro/
  • Cost: 130 lei (l-am vazut cu 90lei la Farmacia Tei si cu preturi ce variaza pana la 130 lei in farmacii)
  • Ambalaj: tub cu capac tip click
  • Aplicare: crema se aplica pe pielea uscata
  • Parerea mea: O folosesc din luna a 2-a de sarcina (si mai am cateva picaturi in ea). Crema nu are miros si este foarte grasa. Incepand cu trimestrul al 2-lea de sarcina toata pielea mea a devenit foarte uscata, iar crema asta este perfecta pentru hidratare, mai ales seara. Se absoarbe destul de lent in piele si imi ramane pe pijamale, insa dimineata pielea e fina si foarte placuta. In luna a 6-a spre luna a 7-a mi-au crescut mare parte din cei 36cm de burta si am avut zile in care imi simteam pielea foarte intinsa si ma manca, iar Mustela calma instant senzatia. Aplic o cantitate mica si in timpul zilei cand simt nevoia. Recomand produsul! Cred ca merita incercate si restul produselor din gama Mustela pentru gravide - gel, ser, lotiune, ulei. Printre ele puteti gasi textura care va place si hidratarea care vi se potriveste.

4. Elancyl 500ml
  • website: www.elancyl.com
  • Cost: 140lei (costa 125lei la Farmacia Tei, insa in alte farmacii costul e in jur de 140lei)
  • Ambalaj: bidon cu pompita
  • Aplicare: crema se aplica pe pielea uscata
  • Parerea mea: O folosesc din luna a 6-a de sarcina (si estimez ca am sa merg cu ea pana la finalul celor 9 luni magice). Crema are un miros proaspat foarte delicat. Ador ambalajul cu pompita! Daca mai ai nevoie de putina crema, e usor sa apesi pompita fara sa ungi recipientul sau sa te chinui sa deschizi capacul. Textura cremei este undeva intre lotiune si crema. Se absoarbe bine in piele si nu ramane pe haine! Flosesc crema in principal seara si in timpul zilei cand am pielea tensionata dar nu vreau sa ma simt unsuroasa sau sa imi patez hainele. Recomand produsul! Pretul este foarte bun mai ales raportat la cantitate (500ml!) Exista si varianta cu gramaj mai mic (150ml) 


    In concluzie, vergeturi nu am facut pana acum, insa am grija sa beau zilnic cel putin 2litri de apa si sa ma dau cu ulei/crema de la gat pana la gleze in fiecare dimineata si seara. Cred ca si in varianta in care mi-ar fi aparut vergeturi, tot m-as fi dat cu cremele astea pentru ca alina senzatia de mancarime si detensioneaza pielea. Este la fel ca si cu buzele sau mainile uscate... e reconfortant sa le ai hidratate! Nu stai cu ele asa pana trece frigul sau se vindeca de la sine - nu?!

    Voi ce parere aveti despre cremele astea? 
    Ce alte creme anti-vergeturi ati folosit?
    Ce creme imi recomandati sa incerc pentru perioada post-natala pentru a facilita re-tonifierea pielii?

     ♥ Camelia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...