04 mai 2012

Marturie Botez: Carucior

Am cunoscut o bebelusa atat de frumusica.... ca musai sa meshteresc ceva pentru ea! N-am ce-i face!.... Ma inspira mutritza ei de domnisoara "Pochahontas" :))) Si cum am primit sarmele pentru atelierul de buburuze, am zis ca si mor daca nu incerc ceva - iata ce a iesit:

Este un carucior din sarma argintata.... cu o forma de baza, bruta, pentru un pandantiv sau brosa.... vedem care se potriveste! Urmeaza sa rafinez modelul... dar sunt asa de incantata de ceea ce a iesit...ca a trebuit sa va arat si voua!

P.S. progresele modelului sunt mari..uitati prototipul (sau de unde am plecat) :))) Asta asa...pentru cutezatori! Ca sa nu credeti ca mie imi iasa lucrurile intodeauna din prima ;)


Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...