07 mai 2012

Buburuzeala

Emilia - Cami - Ariana - Mihaela
Sambata aceasta am buburuzit cu Adina Mircea la Buburuze - atelier de bijuterii artizanale.

Am avut parte de un grup foarte constiincios, iar ceea ce estimam sa fie un atelier de 2ore s-a transformat intr-unul de 4ore (si am mai fi stat daca in cafenea nu ar fi fost altceva programat)

Mi-a placut tare mult! Adina, desi la prima ei iesire in public, a fost degajata si explicita si se invartea in spatiu ca un titirez ! Concentrarea a fost maxima si pret de 4ore, participantii nici nu s-au miscat de la loc. Pana si prichindeii au buburuzit (dar cu fimo) si au fost rabdatori. Mi se pare extraordinar! Timpul a zburat repede si a fost relaxant.


Ma bucur ca am facut acest atelier! Pe langa ca am invatat sa modelam sarma, cred ca cel mai important... am invatat sa apreciem bijuteriile artizanale, facute de mana. Nu e chiar simplu sa realizezi o buburuza frumos finisata, perforata uniform si cusuta impecabil.

Vreau sa-i pup apasat pentru ca au fost alaturi de mine in cadrul acestui atelier pe Claudia, Mihai (fotograf), Alin (super-grafica afis), Patricia (Zai Cafe) si presa locala (debanat.ro, WestCity Radio samd). 

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...